חיסכון בהדפסה
לפני כעשרים שנה לערך כאשר נכנסו המחשבים הבתיים והמשרדיים לשימוש רחב הסברה המקובלת דאז הייתה כי הנייר יעלם תוך מספר שנים מועט, אולם מסתבר כי לא כך והמציאות טפחה על פנינו וכיום מספר ההדפסות גדול לאין שיעור מאשר היה לפני שני עשורים ולו מהסיבה שכיום השימוש הנפוץ במחשבים נוגע גם לאוכלוסיות שפעם לא הייתה להם כלל גישה למערכות מיחשוב.
כתוצאה מכמות ההדפסה ההולכת וגוברת ישנה עלייה ברורה בהוצאה של ארגונים ועסקים לצרכי הדפסה כמו גם עלויות התפעול של המדפסות אשר עולות ככל שהן מתוחכמות יותר ומצריכות ידע טכנלוגי רב.
אז כיצד בכל זאת נוכל להוריד ולצמצם עליות וליצור חיסכון בהדפסה
ראשית עלינו לבדוק ולערוך מחדש את כל תהליך העבודה בארגון, מומלץ לעשות זאת ב ארבעה שלבים:
מיפוי המצב היום-
בדיקה של מערך המדפסות והאנשים אשר מדפיסים בארגון ע"פ כמות הדפסות.
ניתוח וקביעת צרכים של העסק-
בדיקה האם כמות ההדפסות והמדפסות מתאימה לצרכי העסק או שמא חורגת .
מציאת פתרון איכותי ומהיר
בניית תהליך עבודה נכון לגבי הרשאות הדפסה וצרכים ארגוניים.
הכנת הצעה וביצוע מו"מ מול הספקים השונים-
תהליך המו"מ במרבית המקרים יביא להורדת עלויות משמעותית.
יישום הפתרון והטמעתו בעסק-
החלק הסופי והחשוב מכולם של הטמעת תהליך העבודה החדש בעסק
עסקים וארגונים רבים שגילו בעת ביצוע ביקורת פנים שרמת ההוצאה על מערך המדפסות הן מבחינת ההוצאה על הדפסה ישירה והן מבחינת ההוצאה על אחזקה ותפעול המערך גבוהה ביותר ביחס לרמה שנקבעה בעת הקמת המערך, משתמשים בתהליך הבדיקה וההתאמה מחדש של מערך המדפסות שהוצג כאן על מנת להגיע לרמת הוצאה סבירה ונכונה.
הנסיון הנצבר בחברת פרינטלס בהטמעת תהליכים כאלו בארגונים השונים מאפשר בניית תהליך יעיל ואיכותי לחיסכון בהדפסה.
שותף במקסי סייט- ניהול עסקי באינטרנט.
מרצה לשיווק באינטרנט במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטה הפתוחה